Chcesz pomóc swojemu dziecku w matematyce? Spróbuj e-learningowo!

Chcesz pomóc swojemu dziecku? Córka/syn zdaje maturę w przyszłym roku i już teraz matematyka spędza sen z powiek? A może wybiera się na ścisłe studia lub po prostu lubi matematykę?

Niezależnie od motywacji Twojego dziecka, matematyka przyda się w życiu każdemu. Dlatego właśnie powstał projekt „Matematyka? Spróbuj e-learningowo! Innowacyjne formy edukacji dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych”. To ostatnia szansa, żeby wziąć udział w bezpłatnym, e- learningowym kursie matematyki. Rekrutacja do ostatniej tury kursu trwa do 25 lutego.

Dlaczego właśnie e-learningowo warto się uczyć matematyki na dodatkowym kursie? – Nasz kurs jest bardzo elastyczny. Uczeń nie musi być w określonym dniu w określonej godzinie na zajęciach. W przypadku natłoku innych obowiązków również może mieć wolny tydzień lub dwa – przekonuje Grzegorz Jasiński, kierownik projektu.

W trakcie kursu, który potrwa od marca do grudnia 2011 r. uczeń zrealizuje 40 modułów kursu obejmujących zakresem cały program szkoły średniej. Każdego tygodnia będzie można zapisać się na jeden, dwa lub nawet trzy moduły kursu lub zrobić sobie przerwę. W ciągu tygodnia na platformie udostępniane są wykłady, prezentacje, symulacje oraz zadania zamknięte i otwarte. Ponadto uczeń będzie miał do dyspozycji forum, komunikatory oraz konsultacje z dydaktykami, dzięki czemu nie będzie pozostawiony sam w przypadku problemów z nauką.

Zalety kursu dostrzegali także uczestnicy zakończonej latem I tury kursu – …dzięki niemu zrobiłam spore postępy, których w żaden inny sposób nie byłabym w stanie dokonać. Warto było spędzić ten czas na platformie i poznać tylu ciekawych ludzi (Marta). Szczególne znaczenie ten kilkumiesięczny “trening” miał dla maturzystów: Uważam, że warto było poświęcić tyyyyyyle czasu po to, żeby maturę napisać bezproblemowo w godzinę, a nie siedzieć nad arkuszem i myśleć: trafię czy nie? (Aleksandra). O tym, że warto, najlepiej świadczy średni wynik z matury z matematyki (poziom podstawowy) uzyskany przez uczestników kursu – 92%.

Przy tworzeniu projektu współpracują wybitni specjaliści z zakresu matematyki oraz e-learningu – prof. dr hab. Michał Szurek, prof. dr hab. Jerzy Ombach oraz prof. dr hab. Tadeusz Grabiński. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowany przez firmę GINT. Uzyskał również akceptację Ministerstwa Edukacji Narodowej. Program nauczania realizowany w ramach kursów jest zgodny z Podstawą Programową.

W kursie mogą wziąć udział uczniowie szkół ponadgimnazjalnych z województwa małopolskiego, śląskiego oraz podkarpackiego. Aby zgłosić się do udziału należy przesłać na adres biura projektu komplet wypełnionych i podpisanych dokumentów rekrutacyjnych – ankietę, umowę oraz regulamin, które można znaleźć w zakładce Rekrutacja na stronie www.hermin.edu.pl. Tam również można przeczytać nt. działania platformy e-learningowej, obejrzeć demo platformy, a także przeczytać więcej opinii i danych z poprzednich tur kursu.

Poinformujemy Cię o kolejnych treściach.

Poinformuj nas o ciekawym artykule! | +
JR

Patronaty

zbiorka_patronat_nie_owijamy_w_bawelne

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości

Zamknij